Pagina principală

Despre Venczel József

Scurt istoric al școlii

Direcțiunea

Personalul angajat

Elevii

Fotografii

Date de contact

Admitere

Bacalaureat  2024

Program de lucru cu publicul

Calendar școlar

AFIS  PROIECT SMART LAB 2024

Anunț de presă SMART LAB

Anunț concurs post de tehnician

Rezultatul selecției dosarelor pentru concurs post de tehnician

Rezultatul probei scrise pentru ocuparea postului de tehnician

Rezultatul probei practice pentru ocuparea postului de tehnician

Rezultatul probei de interviu pentru ocuparea postului de tehnician

Rezultatul final al concursului pentru ocuparea postului de tehnician

Anexa 2 - Formular de înscriere concurs

Metodologie gradație merit 2022

Solicitare oferta de pret montare camere video 2021

Lista functiilor plătite din fonduri publice

Raport de analiză a activității desfășurate în anul școlar 2018-2019

Planul de actiune 2020-2025

Plan managerial 2018-2019

Buget aprobat pe anul 2019

Buget aprobat pe anul 2016

PROIECT SMART LAB 2023

Proiect ROSE Procedura op. nr. 1 în format PDF

Proiect ROSE Procedura op. nr. 2 în format PDF

Proiect ROSE  Lista cadrelor selectate

Anunt Proiectul Erasmus +

Declarație de interese director

Declaratie de avere director

Dezbatere   Educatia ne unește Fotografii




Bine ați venit pe pagina noastră!

Informații despre Liceul Tehnologic „Venczel József ”


Școala și-a primit denumirea în anul 1997, de la numele sociologului Venczel József (1913-1972), originar din Miercurea Ciuc.

   Numele lui Venczel József și-a găsit locul printre numele  personalităților marcante ale Muzeului Spiritualității Maghiare, pe 22 septembrie 2012, în urma decernării, de către Patrimoniul Național Maghiar și Asociația Europa, a premiului pentru întreaga sa activitate.

            În memoria dr. Venczel József, patronul spiritual al școlii, urmașii acestuia au inițiat și au sprijinit acordarea unui premiu anual, care să-i recompenseze material pe primii trei elevi cu rezultate deosebite în domeniul profesional. 

Situația școlii în prezent

            În anul școlar 2020-2021, instituția funcționează cu 20 de clase, în care sunt înscriși 490 de elevi, în învățământul de zi (profesional și liceal), seral și postliceal, la diferite specialități, toate cu predare în limba maghiară(industrie alimentară, silvicultură, industria lemnului, laborant-chimist, horticultură, industria panificatiei).

            Important de retinut este faptul că, în zona Ciucului și nu numai, este singura instituție care asigură pregătirea elevilor  în limba maghiară, în domeniul industriei alimentare și în domeniul silviculturii.

            În prezent, clădirea școlii se află într-un proces de renovare și reabilitare energetică cu finanțare din fonduri UE  și de stat.


Merite, reușite

În ultimii ani, Liceul Tehnologic „Venczel József” a luat parte la mai multe proiecte, printre care putem aminti programul „Erasmus”, în cadrul căruia s-au derulat activități cu caracter de schimb de experiență între elevii școlii și elevi din Germania.

            De asemenea, în același spirit de deschidere al orizonturilor culturale și profesionale ale elevilor, s-au desfășurat și activitățile din cadrul programului „Határtalan” (Fără frontiere).

      Aceste activități au oferit elevilor noștri posibilitatea vizitării a numeroase locuri și școli-partenere din Ungaria, fapt ce a contribuit astfel, la dezvoltarea experienței personale și profesionale a acestora.

          Școala noastră este de asemenea, parte a proiectului Rose, inițiat de către Ministerul Educației, care are ca scop pregătirea elevilor în vederea creșterii promovabilității la examenele de bacalaureat.

        În fiecare an, elevii noștri participă cu succes la concursuri de meserii, iar la finalizarea studiilor reușesc să se integreze pe piața autohtonă a muncii.

            Mulți dintre ei își continuă studiile, extinzându-și pregătirea de bază, obținută în liceu, în cadrul unor instituții de învățământ superior de profil.


Opinii despre școală

Bálint Gabriella, directorul școlii - Liceul Tehnologic „Venczel József” nu este o școală perfectă, dar pentru mulți profesori și elevi este locul în care vin cu plăcere, locul în care părinții își știu copiii în siguranță și în care elevii noștri își pun bazele propriei existențe, pregătindu-se pentru viața de adult și pentru încadrarea în societete, prin însușirea unei  meserii, a unor cunoștințe și competențe necesare în acest sens.


Domokos Erika, profesor de chimie - Ca pedagog, sarcina mea este ca, prin înțelegere, tact pedagogic și o atitudine empatică, să-i ajut pe elevi să-și descopere propriile valori, să mobilizez în ei acele resurse interioare care să-i ajute ca, adulți fiind, să adopte o viață echilibrată și fericită.


György Dávid, elev în clasa a XII-a C - Sunt mândru de școala mea, cred că aceasta mi-a oferit nu doar cunoștințe, ci și un model de educație  pentru viață. Sunt profund recunoscător profesorilor mei și dirigintei pentru grija, afecțiunea și preocuparea de care m-am bucurat din partea lor. Din punct de vedere al pregătirii,prin sprijinul pe care mi l-a acordat, școala mi-a deschis numeroase oportunități.

Pentru mine, școala e ca o a doua casă, în timpul petrecut la școală am fost marcat de atmosfera familiară, prietenoasă de care am fost înconjurat. Sunt mândru de cunoștințele pe care le-am acumulat pe parcursul anilor și mai presus de orice, sunt recunoscător că această școală mi-a întărit visul din copilărie, și-anume că sunt capabil... În concluzie, cred că e bine să fii elev la Liceul „Venczel József”.


Tőke Ervin, fost elev al școlii - Anii de liceu reprezintă o experiență definitorie în viața fiecărui tânăr. Consider că  profesorii pe care i-am avut la liceu au avut o influență pozitivă asupra parcursului meu ulterior, școala reprezetând în acest sens o adevărată „alma mater” pentru mine, fapt pentru care sunt profund recunoscător. Referitor la specialitățile care sunt promovate de această instituție, este evident faptul că, în contextul dezvoltării permanente a tehnologiei, omul zilelor noastre are novoie de încurajarea unei gândiri orientate spre natură, precum și de sprijinirea, în orice domeniu, a capacităților sale creatoare.